body>

En besvärlig jävla skitnatt

Inatt hatade jag min bebis, min mage, mina extra kilon. ALLT.

Först var det lite för varmt - Av med täcket.
Sen lite för kallt - På med täcket.
Sen blev jag törstig - Upp och dricka.
Sen kissig - Upp och kissa 2 ggr.
Sen låg jag inte bekvömt för jag hade ont överallt - La mig på sidan med en kudde under ryggen och en vid magen.

Sen där någonstans måste jag ha somnat av utmattning. Jag var så trött och arg.

Jag kan inte ligga bekvämt längre, och då missar jag min skönhetssömn. Jävla unge!
Hur skönt är det att somna på rygg????
Det går inte. Jag sover vanligtvis på mage med ena handen under kudden och benen högt uppdragna under mig, som ett litet spädbarn, men med min akrobatiska kropp kan jag knappt böja knäna!
Det är bara 15 veckor kvar!





 


Kommentarer
Postat av: Carro

Hur fan kan du sova på mage med benen högt uppdragna under dig?? fattar fatiskt inte.. som en groda eller?

2009-08-17 @ 10:16:27
Postat av: Fia

ja lite som en groda... jag ligger i fosterställning. Eller, ja, låg.... innan det var nåt som tog emot....

2009-08-17 @ 10:22:40
URL: http://fiamedbebis.blogg.se/
Postat av: alven!!!

hejja hejja!

2009-08-17 @ 21:07:37

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0