body>

En helt vanlig doktor.

Läkarbesöket gick bra. Ny medicin, förutom Omephrazol (som jag redan fått) så fick jag Gaviscon.
Ny sjukskrivning på 2 veckor.
En läkare som inte tyckte jag såg så väldigt deprimerad ut, förstod vad jag menade när jag sa att självklart har man toppar och dalar och allt blir jobbigt när man sover dåligt och har ont överallt och att jag sätter så höga krav på mig själv att aldrig visa nånting utåt hur det känns, hur jag mår.
Han förstod att jag är stressad. dock inte deprimerad.
Får hoppas att det hjälper nu då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läste Michelles blogg,vad söt hon är ......den länken Michelle hade där om graviditets problem ,skulle nån behva skicka till läkaren på mödravården ,hon kanske sov när hon gick på den utbildingen ,inte vet jag ............puss å

älskar dig

2009-08-24 @ 20:55:01
Postat av: Virva

det var jag som skrev

2009-08-24 @ 20:56:08
Postat av: akiz

hejja hejja. Bra fia... det går frammåt, ett steg i rätt riktning!!! ta hand om dig nu, viiiiila!!!!!

tänker på dig... puss

2009-08-24 @ 22:45:22
Postat av: Annie

Guuu va skönt att det gick bättre denna gången! Du såg strålande ut idag när jag mötte dig, inte alls deprimerad! Puss

2009-08-25 @ 13:44:07
Postat av: jocke hartwig

hej ehj.. visst e dom goda när dom börjar växa å bubbla i munnen gavisconen??

hoppas du blir piggare nu

2009-08-25 @ 20:42:35
Postat av: Nettis

Så skönt att du fick en "vettig" läkare den här gången! Kram på dig vännen! Tänker på dig!

2009-08-25 @ 23:11:45
Postat av: Jaana

gammal som jag är, mycket har jag varit med om, sjuk är jag också i kroppen, depprimerad "har" jag varit...För mig verkar det som du är jävligt rädd för allt som har med psyke och deppression att göra!

Man kan ju undra varför?

2009-08-26 @ 17:25:40

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0