body>

Gaviscon




Helgen har varit underbar. Gaviscon har gjort så jag kunnat sova både i fredags och i lördags natt. Det smakar röv. Näe, värre än röv. Det är verkligen så jävla äckligt att hälla i sig den där geggan. Vaknade inte ens och var kissnödig. Hade inga sura uppstötningar och allt var frid och fröjd....tills igår. Fick sjukt ont i magen och halsbränna och sura uppstötningar. Har sovit i 5 minuters intervaller i natt. Vaknat, bytt ställning, suttit upp, kissat. Och idag mår jag sämre än på länge. Har jätteont i magen (När ska omeprazol hjälpa???)

I morgon ska jag träffa min arbetsgivare. Dom tycker säkert att det är jättekul att jag är sjukskriven. Jag tycker inte det är jättekul, känner mig rastlös fast ändå mår jag inte bra nog för att kunna göra saker. Hahaha, ja det är ju givetvis därför jag är sjukskriven. Men vissa dagar när det känns bättre, då vill jag göra massa saker och det är väl därför det blir som det blir.

Jag nickade till i morse efter Roy gått till jobbet och sov faktiskt lite över en timme, när jag vaknade var jag genomsvett, drömde nämligen att jag skulle laga mat till 10 personer som skulle komma på bjudning, och så skulle jag hämta kläder på kemtvätt, och mamma ringde och undrade om jag kunde skjutsa henne till jobbet, hunden skulle rastas och så höll jag på att tvätta samtidigt.
Det är helt sant! jag drömde alltså att jag stressade halvt ihjäl mig och hade panik när jag vaknade.

Det är säkert en inre stress över att livet förändras, vi ska ha barn osv som hela tiden gör att man drömmer den ena sjuka drömmen efter den andra. När jag drömde att jag hade trekant med två kineser (Jag som verkligen ogillar kineser) så blev jag lite förvånad, men att stressa sönder sig i en dröm tar priset.

 



 


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha..jag skrattar verkligen när jag läser detta, Jag är preis likadan och speciellt i natt då eftersom månen snart är full. Stressade ihjäl mig i natt för alla Hammarby fans som var inne på krogen var tvugna att dricka för 300 kr innan dom fick gå!! Så jag har haft ett himla ståhej och allt jag kände när jag vaknade var panik och såg endast siffran 300!! gahhh...

2009-08-31 @ 11:46:00
Postat av: johanna w

åh vad jag lider med dig, skönt att gavisconet hjälpte lite iaf. puss söta fia

2009-08-31 @ 12:57:19
Postat av: akiz

hahahahahahahahaha!!!!



Vackra vackra Fian!!!!

2009-08-31 @ 21:20:02
Postat av: johanna w

vacker bild

2009-09-01 @ 08:04:08

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0