body>

Lite rastlös, fast trött.

Vad ska man roa sig med som sjukskriven. Jag kan inte städa en lägenhet som är i kaos eftersom vi fortfarande väntar på renovering.
Så jag tittar på film och har två riktigt bra filmtips.

The other Boleyn Sister och Slumdog Millionaire.
Helt klart sevärda filmer.

Idag väckte mitt hundskrälle mig riktigt tidigt så det fick bli en morgonpromenad och gröt innan klockan ens var 09.00.
efter det hann jag med en fika med Nouvelle och Johanna på stan. Sen fick jag en trött-attack och fick akut längtan efter att lägga mig ner, så jag vandrade hemåt igen. En eftermiddagstupplur är nästan standard numera.
Känner mig som Asta 92 år.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Här kommer ett filmtips till: An American Crime. Om du inte redan sett den förstås :)

2009-08-25 @ 16:23:18
Postat av: Sisela

Passa på och lev som Asta 92, och sov så mycket du kan. Det är det slut med från och med december kan jag lova=)

2009-08-25 @ 20:24:24
Postat av: Jaana

Vår hund ska ut kl 06.30..så gnäll inte .)

Filmtips.

Illusionisten

the wrestler

The seecret

Och så den bästa..ICE AGE 3 Hi,hi ..en må bra film!

2009-08-26 @ 17:22:17

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0