body>

Varning för känsliga (bröder, pappor osv...)


Vissa killar slutar helt ligga med sina tjejer under graviditeten med ursäkten att dom inte vill att kuken ska slå till lillen i magen (Det är sådana killar med lite för bra självförtroende och lite för dålig koll på anatomi)
Sen finns det sådana som snappar upp tips på sexställningar för tjocka oakrobatiska gravida i Mama i väntrummet på mödravården.
Det är sådana som min kille.
Och nu kommer han tycka det är pinsamt att jag skriver det i bloggen.
Men jag tycker det var sjukt gulligt av honom.
Puss på dig baby!


(Det här är överkurs!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det var det! =)

2009-08-18 @ 18:27:43
Postat av: virva

Jag tycker att det var sött jag..........vi vet ju ändå att dom har gjort det 1 gång :-)

Puss på er

2009-08-18 @ 19:48:02
Postat av: Virva

ville bara meddela att jag har glömt min telefon hemma :-( så det går ej att ringa till mig idag

2009-08-19 @ 07:13:18
Postat av: johanna w

hm det är nåt fel på min dator bestämt, jag vet ju att jag alltid skriver namn JOHANNA W men så lycka d försvinna på vägen, konstigt, jaja var iaf jag som skrev det översta ifall nån undrar

2009-08-19 @ 08:20:19

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0