body>

4 dagar kvar.

Näe, Sofie. jag föder inte barn än. Det känns inte ens som det är på gång. Är bara fruktansvärt trött och lite deprimerad. Jag sover mig igenom dagarna så går det fortare tills på lördag, för då ska fanimej bebis ut.

Hade "julmys" med mina 10 tjejer igår. Som var så gulliga att anpassa årets julträff efter mig och bebis, så vi firade vår lilla julafton i november.
Caroline (!) hade som vanligt lagat delikat plockmat, men mest längtade alla efter att få öppna våra brev som vi skrev för ett år sen och som legat nedfrysta(!!) sen dess. Dessa brev innehöll förväntningar inför 2009. Det var hemskt kul att läsa upp sitt eget brev och läsa vad man trodde skulle ha hänt under året men även att få ta del av de andra tjejernas gissningar.

Att Annie är synsk är nog något jag funderat mycket på idag. I hennes brev stod:
"Nästa år är Fia mörkhårig och gravid".

Att jag skulle färga håret fanns inte i min vildaste fantasi, men tydligen i hennes!
Att jag skulle vara gravid var det fler som tippat, märkligt med tanke på att Roy och jag ganska nyligen träffats och jag inte hade uttryckt någon direkt barnlängtan, men Michelle förklarade det lite fint genom att säga:
Men ni verkade så rätt för varann, dessutom var ni ju så gamla, då går det fort!


Nu är det bara ett år kvar tills vi får se vad vi trodde skulle hända under 2010.

Sen var det julklappsutdelning och alla verkade nöjda och glada över hur påhittiga och fina julklappar man kan hitta för 50 kr.



Kommentarer
Postat av: Stina , Paulinas Lillasyster<3

Hej Fia ! Hämtade Lina igår hos dig , Hon berättade hur trevligt & roligt hon haft det med er. Önskar All Lycka när du ska "Pluppa" ! Allt kommer att gå bra ! Kram Paulinas syster.

2009-12-01 @ 19:36:09
URL: http://metrobloggen.se/mizse
Postat av: Jaana

Hmmm...då blir det alltså 14 dgr kvar :))

Din snälla moster :)))))

2009-12-01 @ 21:18:43
Postat av: Jaana

Äsch..nu räknade jag allt fel va!!!

Den 10:de är det ju den ska komma, lillkillen!!!

2009-12-01 @ 21:20:15
Postat av: Caroline fd Carro

Det var mysigt och trevligt! Jag tyckte tillochmed att barn snacket var trevligt! ; ) PUSS

2009-12-01 @ 21:32:02
Postat av: Eva

Hej gumms!

Jag åker förmodligen hem över helgen. Skulle vara såå kul o träffas... Har du möjlighet?

2009-12-02 @ 08:44:41
Postat av: Fia

Näe Eva dethar jag verkligen inte, jag ska ju föda!!!

2009-12-02 @ 08:50:32
Postat av: Eva

Typiskt =)

2009-12-03 @ 07:59:44
Postat av: michelle bergh

vilken härlig ide, kanske t.o.m sno den om det är ok? ;) stort grattis i förskott och lycka till i dagarna nu! KRAM

2009-12-05 @ 16:21:37
URL: http://michellebergh.blogg.se/

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0