body>

Magen ivägen.

Det här med att ha en stor mage är lite besvärligt. Jag spiller saker på magen hela tiden. Mina tröjor och klänningar har alla fläckar mitt på magen. Hade inte magen varit där hade förmodligen smutsen trillat på golvet istället. Nu har jag även bränt mig med locktången mitt på magen. Jag stod i bara trosorna och lockade håret och "glömde" bort magen och svingade tången neråt rakt på magen. 200 grader varm locktång mitt på kalaskulan, AAAAAJJJJ!


Det börjar bli verkligt nu, snart dags att vi ska ha en bebis i huset, det är inte bara vi, om ett tag. Så nu börjar jag bli lite nervös, jag tror jag inbillat mig att bebis "bara" kommer, och vips så är vi fyra i den här familjen.
Igår började jag tänka på att JAG faktiskt är den som måste kämpa för att vi ska få ut den lille rackaren. OJ, jag har nog glömt bort det nånstans på vägen.

Kommentarer
Postat av: Virva

Lilla gumms det kommer du fixa galant <3 <3

2009-12-02 @ 12:03:55
Postat av: carro.s

för tusan fia säger som mor din de kommer gå galant =)

2009-12-02 @ 19:22:19
Postat av: Anonym

Det kommer du klara finfint tjejen. Ut kommer alla barn på ett eller annat sätt.. O efteråt kommer du vara SÅ STOLT över dig själv. Du kommer vara den mest oövervinnerliga kvinna på denna jord o du kommer till 100 % fatta varför din man e just DIN man ;) Puss i alla fall..

2009-12-02 @ 19:59:47

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0