body>

Moster säger idag!

Min moster är ett medium (Blev det rätt nu?) Jag brukar säga spåtant :)
Hon har spått flera av mina vänner och gjort ett så pass bra jobb att mina vänner efteråt ringt mig och frågat om jag skvallrat och berättat personliga saker för min moster. Det har jag verkligen inte och hon skulle nog sätta sin yrkesroll på spel om hon isåfall lyssnade på mig.

Nu är det så att min moster har sagt att jag ska få en son den 10 december.
En son, sa ultraljudet också. Men idag är det den 10:e och hon tror envist fortfarande att bebisen kommer idag.
Gör den det, eller ska jag kanske knipa så hon inte får rätt???

Hahahaha.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Spännande! :)



Overallen är köpt på Lindex (igår faktiskt) och kostar 299:-. Sedan hade jag en 30% kupong, tror jag fick den i väskan man får på BB med grejer. Så det blev som hittat!

Björndräkten börjar bli lite tight nu på den lille tjöckisen :)

2009-12-10 @ 12:30:40
URL: http://www.cissicc.blogspot.com
Postat av: Jaana

Här knips ingenting, vänta du när klockan börjar närma sig 17-18.00 ...

2009-12-10 @ 13:08:53
Postat av: sara

Busan o jag håller tummarna! Kram vännen

2009-12-10 @ 13:09:49
URL: http://ohanacollection.blogg.se/
Postat av: akiz

scary! nu har hon satt ett klockslag också!!!! heja moster!

2009-12-10 @ 13:11:44
Postat av: Michelle

Menh jaana, jag tänkte ju se henne en gång till med bebis i magen idag, 17-18 är för tidigt, då missar jag henne!! :(

2009-12-10 @ 13:51:21
Postat av: Sofie

Nej, visst kändes det när de vände på lillen med handkraft, det var absolut inte skönt, men man ska ju utstå en betydligt större smärta framöver så det kändes som en piss i mississippi. Jag tycker också 10 låter som en bra datum, så se till att få ut honom idag :)

2009-12-10 @ 15:40:26
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: Jaana

Hmmm! Har det inte börjat med några värkar snart så får jag nog inse att jag hade fel denna gången. Är förvirrad, förvånad, och undrande med tanke på budskap och tecken jag fått (tar upp det med andra som håller på med mediumskap). Men , men nu handlar det inte om mig (fast det är ju kul också He,he) utan att sofie mår bra och allt kommer att gå bra..han kommer. DET ÄR JAG SÄKER PÅ! :)))



Snaaaartt!!!!!

P&K

2009-12-10 @ 18:32:21
Postat av: Fia

Ja, du Jaana, Inga värkar. Inget vatten. Ingen bebis. Vilket datum ska jag nu vänta på??? 22:a och igångsättning???

2009-12-10 @ 19:43:33
Postat av: akiz

När det var gissningstävling tippade jag på den 12e. så jag säger den 12 på lördag får du din bebis....om jag har rätt, vad vinner jag då? ;)



hoppas jag har fel och att du får innan dess..

2009-12-10 @ 20:36:16
Postat av: Jaana

Jag har inget annat datum..!!

Jag är liksom confusied??

Nånstans har jag misstolkat budskapet..ingen bra dag på jobbet. Så kan det bli ibland och det kanske är tur det så man blir ödmjuk igen och påminns om det gudomliga och att man inte är övermänsklig.



Åhh..lilla fia, jag hoppas han kommer snart till er.

Känner riktigt hur du vill, så man blir tårögd.



Mina fina syskonbarn.

Kram

2009-12-10 @ 20:59:28

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0