body>

Jag då?!

Jag tycker min blogg är ett bra forum för att lite fint kräva presenter.
Idag kom Räkan förbi med paket till Lill-Roy från hennes mamma. (Tack Mamma Carina) Hon har säkert läst på min blogg att bebis behövde pyjamas, så en söt variant med inbyggda fötter ligger nu prydligt ihopvikt i garderoben och häromdagen kom svärmor med en svart-vit pyjamas med robotar på.

Så jag tänkte såhär;
JAG kommer behöva nya skor, jeans, toppar, hårprodukter och smink.

Ni kan närsomhelst komma förbi med era presenter. Tack på förhand!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha du lilla Fideli du är då för goooo......... den ungen är go och så gla och så söt som en bulle tycker jag tycker jag när hon inte blev som hon skulle hahaha en visa jag hört tror det var ida som sjöng den i Emil i Lönneberga

Tyckte den passade in på dig hahahaha sssssssskojar bara älskar dig Mamma

2009-11-26 @ 13:22:16
Postat av: akiz

http://www.youtube.com/watch?v=_7nOfH7ornM

2009-11-26 @ 13:35:30
Postat av: Carro

Öpp öpp öpp..nu tar vi det lilla lugna! Först och främst ska fröken gå ner några heffaklumpkilon innan det köps nya kläder. Dessutom kommer ingen bry sig om dig när det lilla knytet är ute. Knappt du själv kommer bry dig om dig själv haha



Om du e snäll och inte skriker eller gråter på BB kan du få e klubba av mig..eller nåt bokmärke eller annat skoj!



Puss på da

2009-11-26 @ 13:47:10
Postat av: Anonym

Vet ej om jag ska tycka att du e helt knäpp eller bara skratta. tror det senaste, ibland svårt att ta dig på allvar men du e ju som du är. Tyvärr har carro rätt där fia. Ingen kommer bry sig om dig uttan bara lille "Roy". Du har inte längre rätten till det där du begär, det är nu livet börjar o vet du,, jag LÄNGTAR efter att höra dig säga,, "hur kunde jag tänka o tycka så där" hahahaha, men man vet inte förrens man har vart där ju.

Även du kommer bli en mamma som Akis o alla andra mammor i världen att när du går på dina Tjejträffar kommer du bara ha HALVA huvet på tjejerna om ens det o resten hemma hos din kära Roy o Bebisen,, jag LOVAR! hihi

Även du Fia. jag tror på dig.

2009-11-26 @ 15:04:36
Postat av: Annie

Du kan få nån sån där liten leksak man får när man varit duktig hos tandläkaren? Jaa.., lite smink ska jag nog kunna ordna också ;) Du måste ju vara fin för lillebebis!

2009-11-26 @ 16:11:45
Postat av: räkan

ja, nu e de bara miniRoj som räknas, ingen kommer ändå titta på dig när du har en söt bebbe brevid, fattar du väl:P du fyller väl snart år va? då får du paket gums;)

2009-11-26 @ 17:43:24
Postat av: akiz

gör som Johanna och måla tånaglarna så att skrutt ser nåt fint när han kommer ut :) hahaha

2009-11-28 @ 22:29:25
Postat av: akiz

....en sak till... man slutar faktiskt inte att bry sig om sitt utseende bara för att man får barn, så det är väl ok att önska sig nya kläder, smink osv. dessvärre har man mindre tid och ork att hålla på med smink, men jag känner mig mer som jag när jag fortsätter som vanligt, sen är det inte det som är det viktigaste dock!

Så Fia, fortsätt du att önska dig massa presenter och smink, det är OK! kram

2009-11-28 @ 22:35:44

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0