body>

Min kille har haft en jobbig graviditet!

Igår låg vi i sängen och pratade (innan jag gick ut och somnade på soffan)

Fia: Jag vet inte om jag pallar detta fler gånger, alltså jag vill ju ha två barn, men det har varit så jobbigt så jag vet inte om det är värt det.
Roy: Näe, det är inte värt det, jag har haft det jättejobbigt.
Fia: Har DU haft det jobbigt, din stackare. Hur jobbigt?
Roy: Jättejobbigt, lika jobbigt som du, eller ja, nästan lika jobbigt som du.
Fia: Ja, då får vi verkligen hoppas att DU inte får en jobbig förlossning också!!!




Kommentarer
Postat av: Annie

Haha, Roy, vilken man! Du har det bra du dumman..puss!

2009-11-20 @ 13:57:32
Postat av: Annie

Dumman?

2009-11-20 @ 14:00:52
Postat av: Carro

Förstår att han haft det jobbigt, och tjock har han blivit också! ; )

2009-11-20 @ 15:17:31
Postat av: akiz

hahahahaha!!!



men du, precis så känner jag med, det var alldeles för jobbigt att vara gravid för att vilja ha fler.

du kanske förstår mig nu! ;)



inte lång tid kvar nu... kämpa på!!!

2009-11-20 @ 22:44:56
Postat av: Sofie

Nu var jag tvungen att kolla webbisar om han hade bestämt sig för att titta ut. Man blir ju nyfiken när här inte uppdateras på ett par dagar ;) Hoppas allt går bra i alla fall när det väl sätter igång. Själv börjar jag bli otålig och vill träffa vårt lille bus snart. 7 långa veckor kvar... Kram

2009-11-23 @ 16:22:05
URL: http://soffisspot.blogg.se/

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0