body>

Min mamma bad om det... och svärmor!

Fram tills den dagen man själv blir mamma är man ju ett barn. Så jag har rätt att skriva önskelista nu eftersom jag är ett barn än. (Eller, jag kommer ju alltid vara mammas barn så då får jag alltid skriva önskelista!!!)


Min önskelista:
Tekanna (Ikea har en vit som är fin) + en téboll som man kan med ha lösté i kannan.
Body butter mango Från Body shop
Presentkort Gina Tricot, H&M, Stadium (Ska köpa träningsskor och börja träna sen...)
Mobiltelefon (med touchskärm och minst 5.0 megapixelskamera, SATIO kanske)
Schampo (Sachajuan för torrt hår, finns på Åhléns eller Parelle, ser ut som en medicinflaska)
Inpackning Schwartzkopf SEAH hairspa grön burk (Finns hos Åbergs, endast inpackning, inget schampo!!!)
Concealer flytande från Kanebo i nyans 1. (Finns på Cassandra i Nybro, vet jag men säkert nånstans i Kalmar också)
Köksmaskin (Elvisp med inbyggd skål) Gärna svart!
Soppskålar vita (minst 8 st)
Coctailglas (Helst 8 st) sdm man serverar cosmopolitan i.
Presentkort på ID-smink (Kicks har ID)
Extern hårddisk





Bebis önskar sig:

Babysitter (enfärgad helst svart)
Dra på lakan (Finns 2-pack på IKEA) Vita!
Sängmobil (Inte en som ska hänga från taket, det blir ett långt snöre isf, utan fästa den på sängen)
Spjälsängskydd (Svart eller vitt)
Givetvis kläder (Kappahl och Åhléns har coola tuffa, rockiga kläder som jag gillar. Har bland annat sett ett par rödrutiga byxor på Åhléns, samt en vit tröja med väst och slips tryckt på.)
Febertermometer Digital





Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh jag bara älskar de rutiga byxorna på Åhlens... har hållt i dem flera gånger, men känns som man borde vänta och se vem som kommer ut först. Och kappahl har faktiskt mycket snyggt till de små. Ja, man skulle ju kunna handla ihjäl sig.

2009-11-14 @ 23:23:16
URL: http://soffisspot.blogg.se/

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0