body>

Om jag vill föda nu? Ja Tack!

Jag mår mail från Libero-klubben, som överskrift står "Vill du föda nu? Läs om hur du kommer igång".

Inte nånstans stod det vad man kunde göra, det stod däremot att ofta påminner förlossning och tidpunkt om sin mammas, så om du är nyfiken prata med din mamma.

Mamma har gått över tiden med alla tre barn, däremot har hon praktiskt taget "pluppat" och sen var det klart.
Men snälla, allvarligt, jag orkar inte gå över tiden. Jag fäller några små krokodiltårar på kvällarna för att det är så jävla påfrestande nu. Dessutom längtar vi så efter vår bebis, vi börjar bli lite otåliga nu både jag och Roy. Vi kan inte vänta längre än 8 dagar. Fattar ni?

Påminnelse till mig själv OM jag nånsin ska ha fler barn:
Gnäll inte förrän de sista 4 veckorna av din graviditet. Hur jobbigt du än har haft det de andra 36 veckorna så blir det ännu värre mot slutet.




Kommentarer
Postat av: akiz

att vara gravid e tufft, men som du säger, de sista veckorna är en katastrof!!!! Blääääääääääää

2009-11-27 @ 10:51:07
Postat av: Linda

Du kommer garanterat å glömma hur jobbigt de va, de har ja gjort, å jag hade de ganska jobbigt, fick diabetes, jättehögt blodtryck, mängder av vatten i kroppen mmmm...

Men sen blev ja typ knäpp me, för ja förnekade att ja skulle föda på nåt vis, så ja gick inte å väntade på de, utan när de va daxs fattade jag att ja var tvungen å trycka ut han...

2009-11-27 @ 22:23:50

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0