body>

Snuset VS Fia 1-0?

Det är synd om mig.
Jag vaknar på morgonen med händer så tjocka, svullna och stela så om jag böjer dom gråter jag. Det är säkert såhär det känns att ha reumatism.
På kvällen så har jag så ont i fötterna som får bära runt på alla extra kilon hela dagen så då gråter jag.
Nu har det börjat klia på hela kroppen också, men även graviditetsklåda verkar ju vara helt normalt!
Jag tycker det är så jävla plågsamt just nu!
Kan någon peppa mig lite?!

Jag är uttråkad på livet, tycker det händer för lite, fast ändå är jag för trött och tjock för att orka göra något.

Och så har jag börjat drömma sådär verkligt och intensivt igen. I morse när jag vaknade var det nära att jag ringde Roy på jobbet och frågade om han lämnat mig, för jag sagt att han inte fick snusa i lördags!
Lördagen spelades upp igen i drömmen, och älsklingen som slutade snusa i augusti började helt plötsligt efter för många öl tjata om snus, och jag sa nej. Tyckte det var onödigt att "falla tillbaka" pga fylla och så var det inte mer med det -  i verkligheten.
Men i drömmen blev han galen, gick iväg med Michelle (Jag hatar dig förresten!) och hon gav honom en jätteprilla, jag blev skitarg och så säger han, får jag inte snusa vill jag inte dela mitt liv med dig, och så gick han iväg, armkrok med Michelle som vände sig om och flinade. (Häxa!)

Så i morse visste jag helt ärligt inte om han lämnat mig för snuset eller inte...

Kommentarer
Postat av: Carro

Nä alltså det här med viktökningen det vet ni om innan ni blir befruktade så jag tänker inte tycka synd om dig, men jag kan vagga ut dig på stan en förmiddag om du har tråkigt! Puss ; )

2009-11-03 @ 10:14:19
Postat av: johanna

gravidklådan, check = alldeles för jävligt, svullna fingar som inte går att böja och gör skit ont, check= för jävligt

jävliga och verkliga drömmar, check =(

MEN som sagt snart snart får du belöningen som är värd all skit man gått igenom, jag skulle göra det tusen gånger om. Du fixar det!

2009-11-03 @ 11:15:36
Postat av: Michelle

Haha, verkar som att jag är ganska tuff i dina drömmar, häftigt!! ;)



Puss

2009-11-03 @ 11:43:37
Postat av: Ensam..

Det kommer att sluta med att du kommer vara helt själv fia.

Det jag har läst av din blogg så är det något fel på dig. Dina vänner kommer att överge dig, du måste förstå att du inte kan styra dina vänner med din Propaganda! folk kommer att se igenom dig, men du kommer att sitta så som så många gånger sitta och gråta för din kille du ska ha barn med inte kan hantera sprit..



LYCKA TILL DU KOMMER ATT BEHÖVA DET!!!!

2009-11-03 @ 19:38:07
Postat av: Anonym

Hoppla hoppla ENSAM ...........är du helt puckad eller ? Förstår du inte ironin när hon skriver ,hon varken styr eller ställer med sina vänner en graviditet är en graviditet med mardrömmar frågor undrande mm..........eller är du en försmådd vän ....?Fia har aldrig haft problem med sina vänner så jag förstår inte ditt resonemang av att hoppa på henne efter att du läst hennes gravid blogg.....

2009-11-03 @ 19:58:59
Postat av: Anonym

Hoppla hoppla ENSAM ...........är du helt puckad eller ? Förstår du inte ironin när hon skriver ,hon varken styr eller ställer med sina vänner en graviditet är en graviditet med mardrömmar frågor undrande mm..........eller är du en försmådd vän ....?Fia har aldrig haft problem med sina vänner så jag förstår inte ditt resonemang av att hoppa på henne efter att du läst hennes gravid blogg.....

2009-11-03 @ 19:59:22
Postat av: Carro

HAHA!! "Ensam" det där var fan det roligaste jag läst på länge. Skriv vem du är din jävla mupp eller skriv inget alls! Snacka om Bitterfitta!

2009-11-03 @ 20:32:22
Postat av: Anonym

Oh my god. Vad är det för en liten ensam tönt som kommenterar på din blogg nu då vännen??? men erkänn att det var ganska underhållande? Med tanke på att det INTE direkt var att slå huvudet på spiken måste vi allihopa skratta om den "ensamma". Du är en mycket bra vän, och du dricker väl nästan mer än Royan, när du kan, hahaha. Puss på er!

2009-11-04 @ 08:50:43
Postat av: Michelle

Oups...hmm jag tycker att det luktar bittert ex om ensam. Kan nästan lukta mig till vem det är...men men, det spelar ingen roll. Du vet väl antagligen hur fel du har med tanke på att du inte äns kan stå för vem du är...trots att vi smarta fattar ändå.

Tråkigt att du inte låter Fia va, ge upp, hon bryr sig inte ett skit om vad du tycker.

Vi som är Fias vänner bryr oss inte heller mer än att jag tycker att det är lite sorgligt att se att du måste, trots att du inte vet någonting, lägga dina kommentarer här. Släpp det.

Vi älskar Roy och Fia och längtar sååå till deras fina kärleksbebis.



Kom ut nu! ;)

2009-11-04 @ 11:20:24
Postat av: Fia

Tack fina vänner för försvar. Dock inte nödvändigt då jag knappast lägger ner nån energi på kommentarer från nån liten pissråtta som har för lite att göra... Det är inte svårt att lista ut vem som är så bitter!!! Hahahahaha. Hahahahaha.

2009-11-04 @ 12:24:06
Postat av: Virva

älskar dig Fia och din svärmorsdröm till pojkvän

Mamms

2009-11-04 @ 15:40:29

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0