body>

Syns inte, finns inte!

Eftersom jag uppenbarligen är en slö människa just nu har jag skrivit en lista på saker jag helst vill ha gjort innan bebisen kommer, det är en ganska stor bredd på den listan, allt från att packa BB-väskan till att färga ögonbrynen.

Jag har alltid gillat listor, särskilt när man kan stryka ett streck över det man har utfört, men under 3 dagars tid har jag inte utfört något, bara fyllt på listan som nu är väldigt lång och det gör mig lite stressad, så idag tänkte jag, att om jag inte lägger mig på soffan eller fastnar framför datorn kanske jag faktiskt får någonting gjort. Jag ska börja med att sminka mig så jag kan ge mig ut bland folk. Att handla dom sista julklapparna finns nämligen med på listan. Är inte så sugen på att göra det i decemeber med en liten spädgris.

Fast egentligen får jag inte vistas bland folk överhuvudtaget. Roy har gett mig utegångsförbud.
Jag tillhör riskgrupperna som borde vaccineras för svininfluensan (Astma och Gravid) men jag har ju valt att inte göra det medan bebis bor i min kropp, och Roy är ganska orolig att jag ska bli smittad om jag är ute bland folk.

Jag har valt att inte oroa mig så mycket för det hela, lite skygglappar på kan man säga, lite som med sprutorna mot blodproppar som jag vägrat ta i hela 9 månander och ännu inte drabbats av en propp (peppar, peppar)

Det jag inte ser finns inte!

Underbar inställning, eller hur?

Kommentarer

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0