body>

Baka, baka Kaka

Jag räknar inte med att bebis ska komma tidigare och det är inget jag tänker på. BF är om 39 dagar och så kan det bli, plus ännu ett par veckor, men jag tror ändå det sätter igång innan. Ni behöver inte oroa er att det ska bli så lång väntan om jag tänker så, för det gör jag inte. Jag säger bara att jag har en känsla av att bebis snart är färdigbakad!

Mamma och pappa har iallafall väntat färdigt på dig, lilla skrutt så du kan komma när du vill. Pappa har till och med skruvat ihop din fantastiskt fina säng, som du förmodligen ändå inte kommer ligga i. Mammi och Pappi vill ju ha dig nära och gosa mycket!


Katrin Zytomierska och Bingo väntar barn och säger att dom ska döpa sin son till samma namn som vi har bestämt. Så förmodligen är namnet folkligt om ett par år, men vi var före dom där kändisarna, kom ihåg det.
Vi bestämde det typ samtidigt som vi fick veta att vi skulle ha en bebis. Då valde vi ett flick och ett pojknamn. Sen när jag började jobba på Telenor så visade det sig att en jobbarkompis son heter så, så jag har inte på något sätt härmat henne, det visar sig bara att vi har samma goda smak när det gäller namn och filmer(!)

Nu blev ni nyfikna va???



Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vet vad bebisen ska heta om ni valt samma som Katrin och Bingo....Henry!!! Har jag rätt?

2009-10-28 @ 10:43:08
Postat av: Carro

Alf?

2009-10-28 @ 11:00:57
Postat av: Fia

Henry??? hahaha då har Katrin och Bingo ändrat sig! Vårt barn ska inte heta nåt på H när den ska heta Håkansson i efternamn! och inte Alf heller, fö´fan Carro, Alf????

2009-10-28 @ 17:03:05
Postat av: Alf

Ursäkta men vad är det för fel på mitt namn??

2009-10-28 @ 21:23:51
Postat av: Jaana

Jag tycker Alf är häftigt..tänker på älv. alv. alf..

Småvättarna ;)))

2009-10-29 @ 14:02:36
Postat av: Fia

Men Jaana då.... fast du sa inte att bebisen kommer sneare heller, det är min tröst!!! :)

2009-10-29 @ 14:29:13
Postat av: Jenny

Jaha, men då vet ju jag!! ;) Ett mycket fint och orginellt namn! Jag ångrar mig inte en sekund att han döptes till det, fast många har haft åsikter!!

2009-10-29 @ 19:56:12
Postat av: Anonym

roooooockkkkyyyyyyy

2009-11-02 @ 22:32:04

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0