body>

Björnen sover?

John Blund har kidnappat mig. Jag har fått narkolepsi. kan helt plötsligt sova hur mycket som helst, var som helst. Tidigare har jag sprungit mellan sängen och tv:n för att trötta ut mig själv eftersom jag inte kunnat somna i sängen. Nu somnar jag helt ovaggad och sover stenhårt.
Jag får väl helt enkelt lyssna på kroppen, att den vill gå i idé såhär precis innan bebis ska komma låter dock lite märkligt i mina öron. under perioden då jag vaknade vid 06.00 varje morgon trodde jag kroppen förberedde sig på att bli en mammi, men nu vet jag inte, isåfall har jag en björnunge som tänker sova sig igenom vintern om detta är en slags förberedelse.

I och för sig har jag flängt en del på sistone, vi var i Köpenhamn och firade svärmor, var i Kosta igår. Så nu ska jag nog inte göra något avancerat innan det är dags, förutom att jag har ställt till med en jättemiddag på lördag med mina kära vänner!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är inte ensam, jag får släpa mig själv upp på morgnarna, på jobbet har jag svårt att hålla mig vaken och på kvällarna måste jag gå och lägga mig mellan 21-22, jag som alltid varit nattuggla innan. Men säger kroppen att man behöver vila så ska man göra det. Du kommer behöva all din samlade energi snart :) Kram

2009-10-29 @ 14:51:01
URL: http://soffisspot.blogg.se/

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0