body>

Godnattsaga?

Igår kväll innan jag skulle somna rotade jag fram boken jag fick av Dragge när vi hade tjejträff senast, Att föda heter den och är skriven av en barnmorska. Den har blivit totalt bortglömd i en låda, men nu kände jag att det ändå börjar närma sig och jag kanske skulle ta mig en titt. (Tack Dragge!) Men jag vet inte om det var någon bra idé som kvällslektyr.

För mitt i natten vaknade jag av "en värk", det gjorde så jävla ont och det enda jag tänkte var att det inte var dags ännu. Min barnmorska vet att jag gärna välkomnar barnet nyss, men bad mig att helst vänta tills v 37 om jag ska bli en sån som föder tidigare. Så det var absolut inte dags. Faaaan!

Sen vaknar jag på riktigt av att jag säger, va fan vad det där?

Så jag antar att "värken" var en dröm, eller? Kände mig måttligt förvirrad och hade svårt att somna om. Kände efter lite extra om det gjorde ont men allt kändes precis som vanligt, tills i morse då jag vaknade av näsblod!

Jag bara älskar att vara gravid!!!

Kommentarer
Postat av: Evalisa

Ja visst är det underbart!? =)

Jag hoppas du tar det lugnt hemma och inte stressar din kropp!!?

2009-10-21 @ 14:45:49
URL: http://coinredning.blogspot.com

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0