body>

Jag och min pappi.


I söndags firade vi 1 år tillsammans. Jag och Pappi-Roy. Han överraskade mig med en parfym jag nämt att jag varit och luktat på, Go Girl av Carolina Gynning. (Den luktar smaskens, en fia-doft)
Roy är verkligen det bästa jag vet. Jag blir fortfarande alldeles pirrig när jag ser honom eller när jag känner hans doft. Han längtar så mycket efter vår lilla bebis nu.

Och förutom bebis längtar jag  efter:

Att sova på magen!!!
Smalben i högklackat!
Ett glas vin.
Avancerade sexställningar.


Ja, det var väl allt för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha jag har gått och trott att jag varit en av de lyckligt lottade, men börjar nu få känningar av alla de slag: halsbränna, ont i ryggen/svanken (foglossning?) förstoppning, nästäppa dygnet runt så stefan fått sova på soffan för att slippa mina snarkningar m.m. Så nej, jag är inte förskonad, det tog bara ett tag innan allt dök upp på mig.

Och vsst är det kul att pimpa ungarna, vi får väl shoppa loss tillsammans sedan när de är ute, kommer ju vara mammalediga samtidigt. Hur länge ska du/ni vara hemma? Vi ska dela så jag 8-9 mån och Stefan ca 5 om det går som vi tänkt.

2009-10-29 @ 16:50:42
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja, jag har jobbat i klädbutik tidigare. Var på JC i några år, men det är över 2 år sedan jag slutade där. Jobbar nu ute i Läckeby som administratör på ett företag som säljer lantbruksmaskiner. Mycket skönare tider nu (8-17, helger ledig), även om det var kul att träffa mycket folk i butiken.

Ja, om jag har rätt så blir småfisarna sysslingar. Man ser ju släktdragen hos Roy och Stefan tycker jag, så det är ju inte helt omöjligt att de får något liknande drag, speciellt om det blir 2 grabbar.

2009-10-29 @ 17:45:49
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: Liza

Vilken fin bild!! :) Hur långt gången är du i graviditeten?

2009-10-29 @ 19:15:55
URL: http://lizalicious.blogg.se/
Postat av: akiz

vad underbart att känna så! min papps lagar bara äcklig mat och är en fulefan, men jag älskar honom ändå ;)



kram

2009-10-29 @ 21:48:52
Postat av: Virva

Ni är så fina Papi Roy och du ...........är så glad för din skull /puss Mammsi

2009-10-30 @ 14:13:12

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0