body>

Mongis?!

Katrin och Bingo ska ju ha barn, och jag brukar läsa hennes blogg. För ett par dagar sen skrev hon nåt om att hon inte tänkte göra några tester för att kolla om eventuella defekter på barnet. Hon trodde på ödet och om det var menat att dom skulle ha en mongis så var det.
Ja, typ så skrev hon. Hon förklarade även att både hon och Bingo var lite mongo så oavsett så skulle dom ju få ett mongisbarn.

När jag läste detta så log jag lite, både inombords och utanpå. Det har ju varit en stor skräck hos mig. Jag vill verkligen inte vara elak men jag är för egoistisk för att kunna ta hand om ett barn med ett handikapp eller defekt.
Men nu när jag tänker efter så är ju både Roy och jag ganska störda, så hur eller hur så kommer vi nog få ett stört barn och då kanske jag inte ska lägga så mycket energi på att oroa mig om det blir ett mongobarn eller inte.
och han i ICA-reklamen är ju ganska söt. Han, praktikanten.


Så bebis, vem du än är är du välkommen ut. Nu!

Kommentarer

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0