body>

Vad är det med McDonalds nudå?

Nu tänker jag gnälla på en sak som inte har med min graviditet att göra.
Nämligen McDonalds.
Jag hämtade lunch där idag, får passa på när Roy jobbar, för han hatar McDonalds.
När man kör i McDriven och kommer till luckan där maten ska lämnas ut så får man först ett kvitto, sen servetter, sen ett sugrör, och så en påse med mat och slutligen en läsk.

Vänta lite, sa Majbritt, jag har inte åtta armar.  (Majbritt är en finsk tant som tyvärr inte lever längre, men hon sa tydligen alltid så!)

Förslagsvis så stoppar man allt skit i påsen och sträcker fram en läsk och en påse, tack och hej.
Så gjorde man på min tid. (Ja, jag har jobbat på McD, men det var hundra år sen.)

Men nu har tydligen nån snubbe på McDonalds kommit på att det är effektivare om man inte stoppar allt i påsen, hur det nu kan vara det. Nästa gång, ska jag säga;

Kan du stoppa ner allt utom läsken i påsen äru gullig, jag har liksom bara två armar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

av en enda anledning, många flickor och pojkar på McDonalds lider av extremt lågt iq... Ofta man får ta en vända till för att man inte fått det man beställt, sist missade de bröd i min hambugare (!!) Lättare för kunden att se att allt är med kanske?

2009-10-22 @ 16:26:09
Postat av: Jaana

HAHAHA!!!!

Skrattar åt både fias blogg och kommentaren ovanför ;))

2009-10-23 @ 01:38:53
Postat av: - My Life by Paula Lundholm

hahahah ja det är svårt ibland :p

2009-10-23 @ 02:03:53
URL: http://pa0u.blogg.se/

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0