body>

Fluff-fluff och rosa moln?

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
Jag blir fan tokig. Jag menar det! TOKIG!
Är det så jävla svårt att förstå vad jag menar?
Måste jag linda in alla mina ord i bomull och rosa sockervadd för att man ska fatta och inte ta åt sig?

Jag föreslår att jag stannar hemma nästa gång ni har tjejträff så får alla göra som dom vill, ta med barn, prata om bajs, bara jag är hemma så blir iallafall jag nöjd. Man vågar ju för fan inte ens tycka nåt längre!

Kommentarer
Postat av: Nettis

Måste alla förstå vad du menar på en gång då? Det är kanske inte så lätt att tolka skrivna ord. Allt hänger ju på den som läser dem, ellerhur?! Samma text kan tolkas olika av 10 olika personer beroende på vilket humör de är på när de läser det.

Man kan ju inte skriva små parenteser med smilgubbar och förklaringar hur andra ska tolka det man skriver hela tiden... Då skulle ju inläggen bli hur långa som helst och många skulle ändå missförstå. Du skriver ju som du känner. Om någon sedan känner sig träffad så kan man ju alltid fråga dig hur du menar, öga mot öga..... "Jasså, det var bara sååååå du menade, dåååå förstår jag".

Fortsätt du att skriva av dig, men räkna med att folk kanske kommer att ha åsikter, när du skriver det du tänker i en blogg som alla kan läsa...

Kram!!

2009-09-17 @ 12:36:49
Postat av: akiz

neeeej, kom var med, var inte blyg, alla få va me!

2009-09-17 @ 14:56:06
Postat av: Michelle

Menh...öjjj...om du är hemma och vi är hos dig så är du ju mä...dumsnut!! ;)

Jag tycker vi kör vara varannan gång mamma och varannan tjej. Vi vill ju träffa pluttarna ibland! Snart har ju ni alla utan jag :( :)



Puss

2009-09-17 @ 16:09:28
Postat av: Carro

hahaha!!

Mammorna vs ehhh..ja oss andra..



Så här gör vi, när vi träffas hos nån som har barn, ja då träffar vi aoutomatiskt barnen, är vi hemma hos nån som inte har barn så är det automatiskt barnfritt! Bra va?? LOVE till er alles!

2009-09-17 @ 17:15:23
Postat av: Jaana

Samma humör som moster ;)

2009-09-17 @ 17:33:18
Postat av: ,

2009-09-17 @ 17:43:01
Postat av: Paula

Jag blir en bättre mamma och så klart bättre tjej när jag varit ifrån min dotter om det så är en timme och det vågar jag säga att alla föräldrar känner nån gång!

Så sluta inte med era tjejträffar;)

2009-09-17 @ 18:40:27
URL: http://paulazblogg.bloggagratis.se
Postat av: Annie

Carro: Nu var du smart va?! På så sätt slipper du ju ha barn med när vi är hos dig ;)

2009-09-17 @ 19:49:22
Postat av: Sofi Sjöström

Hahahaha Annie, du kom på henne!!!!! Det blir barnfritt hos mig med även efter födsel, för jag gillar våra tjejträffar och vill ha space. Om det är okej för alla?

2009-09-17 @ 19:52:36
URL: http://fiamedbebis.blogg.se/
Postat av: Carro

Busted! ; )

2009-09-17 @ 21:01:06
Postat av: Robin

Skriv vad du vill, du gillar nog innerst inne när folk blir provocerade, men jag tycker det är lite tidigt att redan prata om ditt "space". Barnet är ju inte ens fött än.

2009-09-17 @ 21:42:28
Postat av: Fia

Barnet har ju en pappa, så det är väl klart att båda ska få utrymme att vara ifred ibland. jag ser hur dom flesta andra klarat av det, så jag fattar inte varför det skulle vara för tidigt att prata om det...

2009-09-18 @ 09:55:32

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0