body>

Gravidbulimi?!

Det där med gravid-cravings har jag skrattat lite åt. Trodde det var ett galet påhitt att dom gravida som ville "unna" sig saker och frossa lite extra under sin graviditet. Som Linda Rosing kanske, hon har gått upp 23 kg och ska barn dagen innan mig. MY GOD, 23 kg!!

Men nu har även jag börjat hetsäta som en bulimiker. Jag missar dock den sista delen av att vara bulimiker. Jag spyr inte. Jag mår inte heller illa av mitt frosseri. Det är som jag aldrig blir nöjd.

Det är dock lite olika saker som jag snöat in på.
För tre veckor sen var det ananas på burk.
Förra veckan vindruvor.
So far so good.

Denna veckan vet jag inte hur många Marabou daimchoklad (den stora kakan) som åkt ner utan att knappt bli tuggad på. Bara in i munnen och så svälj, på så vis hinner jag få i mig så mycket mer på kortare tid.
Det verkar ju sådär nyttigt att knöla i sig ett par kilon choklad i veckan!?

Hoppas nästa veckas craving bjuder på nåt nyttigt, men smaskigt. Jag strävar inte efter 23 kg direkt.


Kommentarer
Postat av: Linda

Men hon måste ha en massa vatten i kroppen me..

Jag gick upp 14, men de va typ nästan bara vatten, för dan efter vi va hemma från bb, så fick ja på mig mina gamla jeans igen! :)

Å du ser inte ut som nån jävla knubbsäl lr va de e du hittat på... Du e himla fin faktiskt!

2009-09-22 @ 20:43:38
Postat av: Carro

Cravings-check!

Hamnar på plus sidan på min lista!!

: )

2009-09-22 @ 22:31:33
Postat av: akiz

jag hade äpplejuice och grönsaker av alla dess slag. ville bara äta sallad hela tiden. ville ha sånt som knaprade i munnen. tur att det var det och inte chips tex. haha...



visst kan det vara mkt vatten man lägger på sig oxå´. jag gick upp 17-18 men det mesta var vatten förutom min 4,5 kg bebis och en moderkaka av största klass. blä.



ät du fia, du är fin och jag loooooovar (tro mig) du kommer att gå ner allt poff!!!!



2009-09-22 @ 22:47:01

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0