body>

Mitt underbara jobb.

Igår var jag på möte med mitt jobb. Mitt jobb där jag har provanställning. Mitt jobb som jag började med en lång utbildning och mitt i alltihop fick veta att jag var gravid och tyckte det var bäst att berätta direkt ifall dom inte ville ha kvar mig. Men det ville dom.
Igår trodde jag att dom skulle avsluta min anställning eftersom jag nu varit sjukskriven ett tag, men mitt jobb verkar gilla mig. För det dom ville tala om var att den 27 oktober övergår min anställning till en tillsvidaretjänst.
Jag blev så glad så det kom tårar. Jag har alltså ett jobb att komma tillbaka till oavsett om jag blir sjukskriven resten av min graviditet.

En sten bort från mitt hjärta.

Sen på eftermiddagen ringde jag Hagbloms måleri (dom som ska tapetsera och måla i vår lägenhet) för att kolla när dom tänkt börja. Det fanns inte någon beställning lagd från Glebe på vår lägenhet!!!

Men det har jag inte behövt härja med, min bästa och underbaraste karl tycker jag fått krångla med så mycket på sistone så han skulle ringa om det där.
Beskedet vi fick i morse var typ, vi vet inte vad som hänt, killen som skulle lagt ordern är på semester.
Vi ska fan inte hamna sist i kön iallafall. Vi ska skylla på att vi snart (väldigt snart) har ett litet barn och vill ha det fixat innan.



Kommentarer
Postat av: akiz

ni har ta mig f*n otur med allt!!! vilket krångel, tur att Röj tar hand om det nu då. bara stå på er!!!!



Åhhhh GRATTIS GRATTIS GRATTIS TILL JOBBET!!!



Jag sa ju att det skulle lösa sig!!!!!!!!!!!!

Söta rara Fian, du ska se att allt blir bra nu.... Nu kan du slappna av och då kanske magen blir bättre.Är så glad för din skull!!!!!! Hejja hejja!!!!! puss

2009-09-02 @ 10:06:45
Postat av: peter

Kan du kolla med röj om han kan hjälpa mig flytta nästa torsdag ist för att löka hela dagarna / BRO

2009-09-02 @ 11:47:30

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0