body>

Prutt - Röven är här!

Jag kämpar på med yogan, men har fortfarande lite svårt att utföra vissa övningar. Vet inte om jag är ensam.
Idag när vi låg på rygg på mattorna med händerna utmed sidan. Andades in och ut med näsan medan yogaläraren upprepar något slags mantra.

"Kom i kontakt med din anusöppning, din slida och ditt urinrör"

Och jag försöker. Jag försöker verkligen. Jag försöker telepatisera med mina hål och mitt urinrör.
Kom igen, ge mig nåt slags tecken på att vi har kontakt, tänker jag.

Är jag den enda som har svårt att komma i kontakt med slidan utan att ta på den?

Fast å´andra sidan, vad för slags tecken på att vi hade "kontakt" väntade jag mig?
En brakskit?
Typ, Rövens sätt att säga jag är iallafall här, vi har kontakt!






Kommentarer
Postat av: akiz

fasen att jag missade den yogan då jag var gravid. Det hade ju varit kul att få snacka lite med anus. hahaha

2009-09-21 @ 22:16:05
Postat av: Annie

SKITkul!

2009-09-22 @ 09:35:23

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0