body>

Använda nylonstrumpor

"Sommaren 2007 ställdes en då 37-årig man från Kalmar kommun inför rätta sedan han kontaktat flera kvinnor med ett minst sagt annorlunda erbjudande.
Han ville att de skulle använda strumpor som han skickade dem för att sedan returnera dem begagnade.
Han dömdes vid det tillfället till skyddstillsyn och att ha kontakt med psykolog.
I november förra året fick en 79-årig kvinna i Kalmar ett telefonsamtal från en okänd mansperson som uppmanade henne att dra på sig strumpbyxor. Hon var inte säker på vem som ringde men trodde att det kunde vara någon från vårdcentralen och de kom överens om att träffas i hennes bostad.
Sedan mannen samma eftermiddag tagit plats i kvinnans kök ville han att hon skulle placera sin strumpförsedda fot i hans skrev varpå han började onanera. Efter 10-15 minuter gick han sin väg.
Dagen efter blev en annan kvinna i Kalmar uppringd på ett liknande sätt. Hon tillfrågade om hon var intresserad av att tjäna lite extra under hösten. Uppgiften var att prova strumpbyxor. När han förklarade att han blev upphetsad av strumpbyxor tackade hon nej.
Med tanke på att mannens historik kunde polisen relativt snabbt lista ut vem han var. Efter några veckor hämtades han in till förhör och erkände direkt.
– Jag mådde dåligt, var ekonomiskt belastad och hade dessutom nyss avlivat hunden. För att bli lugn ville jag känna doften av en kvinna, förklarade han.
I efterhand säger han sig förstå att hans uppträdande inte var lämpligt och att han ångra sig och vill be kvinnorna om ursäkt. Det får han tillfälle till när han senare kommer att ställas inför rätta."

                                                        -Ur dagens Barometern


Vad fint, denna man ringde nämligen mig förra hösten med just detta erbjudande, att använda nylonstrumpor och tjäna pengar på det. Jag övervägde saken noga då jag var arbetslös då. Tur att pengar inte är allt i världen.
Hahahah.


Kommentarer
Postat av: Carro

Det är sjukt..tänkte nämligen på dig när jag läste artikeln! Vilken äcklig jävel!

2010-04-22 @ 15:58:07
Postat av: räkan

hahahh, jag minns så väl när du berättade om de där lustiga telefonsamtalet. Fan va sjuk

2010-04-22 @ 18:53:30
Postat av: Cissi

Usch. Undrar hur han valde ut sina "offer"?

Jag kommer i alla fall inte att börja ringa runt, fastän min hund precis avlivats.

2010-04-22 @ 20:10:19
URL: http://www.cissicc.blogspot.com
Postat av: Wicke

Hahaha jag kommer också ihåg det där! :D

2010-04-23 @ 01:34:57
URL: http://ia-radixlecti.blogspot.com
Postat av: akiz

gud så sjukt---hahaha

2010-04-25 @ 16:40:37
Postat av: Rogga

Mysig gubbe :) Nästa gång är det trosprov som gäller ;)

2010-05-27 @ 22:12:16

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0