body>

Frågestund

Som alla stora bloggare har.
Jag har fått 2 frågor som jag nu tänkte svara på.

Anonym:
Hej!

Hamnade på din sida via en länk på en annan och du skriver väldigt underhållande, så nu kikar jag in då och då =). Såg för en tid sedan att din lille going fått en fin saccosäck i doppresent, vet du vart den är köpt?

Den är köpt på Mio eller Severins möbler i Kalmar tror jag.

Johanna:
Vart köper du palestina sjal te så små? tufft.

Det är stöldgods. Theo-Tiger glömde kvar den förra våren och jag sparade den i min ägo till mitt blivande barn. Det finns inte palestinasjalar till så små, tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Theo Tiger

Är den där den är, min palestinasjal! Tack för att du inte avslöjade oss vart vi fått tag på dem:)! ciao på dig/ TT

p.s lillbrosan hälsar oxå med ett high5!

2010-04-08 @ 18:38:01

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0