body>

Hänger på låset till systemet

Min lillebror har ett genuint intresse för Whiskey. Idag släpptes en exklusiv sort, endast 20 flaskor i hela Sverige. Därför tvingade min lillebror upp mig i ottan för att hänga på låset till systembolaget och lägga en beställning på en sådan flaska och hoppas att han skulle vara en av dom tjugo första, vilket han inte trodde var särskilt troligt.
Jag skulle därför praktiskt taget gå dit i onödan.

tio i tio står jag med barnvagn och trycker utanför systembolaget tillsammans med diverse a-lagare.
Det såg nog inte alls konstigt ut och det hade inte förvånat mig om socialen helt plötsligt hade kommit och tagit mitt barn. Det var inte en eller två som glodde ögonen av sig, det var precis alla som gick förbi. Två damer skakade till och med på huvudet när dom tittade på mig.
Kanske ska tillägga att jag var osminkad och håret stod på trekvart, så jag måste sett ut som en mycket sorglig person som måste ha spunken innan klockan hunnit bli lunch!

Men ja, jag lyckades fånga en av dom där tjugo flaskorna och lillebror är mer än nöjd.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är bäst att han är nöjd, men vad gör man inte för familjen :) Du är snäll du!

2010-04-15 @ 13:25:52
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: johanna w

åh va gullig du är, jag är också mycket tacksam som slapp denna gången haha, ne vad gör man inte för dom man älskar. Och som jag sa till robin jag var osäker på att han skulle få en flaska, men sen tänkte jag fia hon kan hon, hon boxar sig säkert fram. puss

2010-04-15 @ 19:44:11
Postat av: jeanine denise

Heeej det pågår en tävling på min blogg.

Du är välkommen att delta =)



http://diamondintherough.blogg.se/?tmp=16011204

2010-04-16 @ 01:43:10
URL: http://diamondintherough.blogg.se/

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0