body>

Jag ska Maria Montazami:a mig själv

Det ska bli lite mer Maria Montazami över mig tror jag. Inte så att jag ska ha ett hem fullt av tofsar som vanligtvis är hennes kopp té. Näe hon pratar alltid med sig själv.
Typ:
Så hänger jag den här bilden här, och sen kommer mina kompisar och undrar, var är toaletten Maria och så visar jag dom vägen här igenom så dom ser bilden och så kommer dom tycka ´åååh gud vilket vackert par ni är`

eller:
När jag har på mig den här klänningen så kommer Kamran tänka, åhhh vad glad jag är som är gift med Maria som är så vacker.

Så ska jag också börja fantisera i mitt eget huvud.

Typ:

Idag då, så ska jag sminka mig och sätta på mig lite fina underkläder och sen när Roy kommer hem så kommer han tänka att han är så lyckligt lottad som har en sån fin och vacker tjej som hinner med att göra sig fin för honom, ta hand om hela hemmet och om hans son och som lagar så underbar mat till honom, och så kommer han tänka att han kanske borde låta mig vila lite eftersom jag är en sån underbar tjej, så han kommer ta hunden och barnet och gå iväg på en riktigt lååång promenad.


Vad tror ni om det?

Kommentarer
Postat av: Virva



Hahahahaha det tror jag blir bra :-)

2010-04-20 @ 10:09:28
Postat av: Michelle

Haha... jag är helt inne på ditt spår. Jag har ju tillomed redan en godiskål innanför dörren som man kan rafsa lite i innan man går!

2010-04-20 @ 10:59:32
Postat av: johanna w

haha underbart!!!

2010-04-20 @ 16:44:58

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0