body>

I helgen drar vi!

När jag fyllde 30, fick jag en finfin present. En present jag gått och väntat lite på. Det var tänkt i början av juli men blev lite framskjutet. I helgen är det dags och jag vet ingenting. Vart jag ska. Om det är en annan ort eller ett annat land.
Vad tror ni?


"Om du känner dig ledsen över att 30 fylla,
så förstår vi dig, det är ju inget att hylla

Men sluta nu gråta
för du ska få ut och åka!

Kanske inte till Paris, London eller Budapest,
men vi lovar dig ändå en jävla fest

I början av juli du åker med brudarna fem,
det kan gå hursomhelst, du kanske inte ens kommer hem.

Killarna har även en slant på presenten lagt,
men vad pengarna ska gå till har vi inte sagt!"


Skål och grattis önskar
Michelle, Carro, Annie, Tulle och Dragge med respektive.


Kommentarer
Postat av: akiz

hoppas du bryter dieten då, för jag kan tänka mig att det blir onyttigt :) Hoppas ni får skoj. kram kram

2010-08-18 @ 07:25:07
Postat av: Carro

Jag är så sjukt stolt över vårt rim! Nästan så att det är present nog faktiskt! ; )

2010-08-18 @ 18:27:17

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0