body>

Lekparkshäng

Eftersom jag varit sjuk i veckan har jag varit en dålig mamma. Eller nja, inte dålig, men tråkig. Min son har törstat efter min uppmärksamhet och jag har inte orkat ge honom den. Han har klängt vid mina ben och varit lite extra mammig. (Förmodligen för jag var borta i helgen) Så igår kväll kände jag mig pigg nog för att gå till lekparken med honom. Trots gungor och ruschbanor så var det bästa att sila sanden mellan fingrarna. Sen började han nysa kopiöst och snoret började rinna från hans lilla söta näsa. Sen var förkylningen ett faktum. En febrig liten plutt har således legat och sovit på sin mamma inatt och som han har bökat, gnällt, skrikit, snorat och gråtit. Min lilla älskling. Jag har inte sovit en sekund alls! Fint va? Och ikväll ska syskonen Sjöström på Lammet & Grisen.
Mamma hämtade Siddis för en stund sen så jag skulle få sova, men det gick inte. Så nu ska jag snart gå och hämta hem min trollunge igen.



Kommentarer
Postat av: virva

Alltså ,vilken liten goding han är lila Siddissen ett riktigt litet modelejon/mormor

2010-08-28 @ 07:10:27

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0