body>

Sid får inget barnkalas!

Jag visste att det skulle bli såhär!
I år är det väl snarare jag, än Sid som är mest besviken.
Men tänk i framtiden när ingen kommer kunna ha tid att komma på Sids kalas och Sid kommer känna sig som den ensammaste ungen i världen.
Jag tyckte jag drog till med gott om tid och tänkte passa på att ha barnkalas redan nästa helg, men redan då var nästan alla hans kompisar upptagna på annat håll. Helgen efter ska vi ju ha släktkalas och sen är det jul. Så i år blir det ingen firande för stackars lilla Sid.
Så, jag tänkte att jag bjuder in till hans 2-årskalas redan nu, så kan ingen skylla på att dom redan har planer.
Lördagen den 10 december 2011 är ni varmt välkomna att fira en liten 2-åring!





Ja, ni ser ju själva hur ledsen han är!







Kommentarer
Postat av: sofie

klart killen ska ha kalas, vi gör ett minikalas. Vi kommer gärna förbi en vardagskväll denna eller nästa vecka om ni kan. Presenter måste han ju ha! Puss på dig sid

2010-12-05 @ 17:47:10
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: Eddie

Jag har bokat in den 10e dec flera år framöver nu! Men jag ses gärna innan också. Puss Ed, no homo

2010-12-05 @ 18:14:06
URL: http://cissicc.blogspot.com
Postat av: akiz

vi kommer på hans 2årskalas 2011 om vi inte är sjuka då :) haha

2010-12-05 @ 20:03:48
Postat av: Carro

Haha! Stackarn...men alla hans tantkompisar då?? Kan inte dom komma på kalas? Tanterna har varit med ett tag och kan därför komma med bättre presenter...hälsa han det!

2010-12-05 @ 23:20:19
Postat av: Michelle

Förbenat söt nhär du gråter Sid!

2010-12-06 @ 08:50:58
URL: http://vitadagar.blogg.se/
Postat av: Terése

Det är inte många som vill komma på nyårsdagen heller... Då fyller min lilla.

2010-12-07 @ 21:42:32

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0