body>

Yankee Candle

Det är härligt att tjäna sina egna pengar igen. När man tar föräldrardagar kan man ju knappast säga att man tjänar några pengar, då går man snarare back varje månad.
Så denna månaden unnade jag mig lite extra. Jag köpte nämligen ett doftljus för 150 kr!
Jag skulle väl aldrig i min vildaste fantasi tro att jag skulle lägga sådana pengar för ett doftljus när dom kostar, typ ingenting på IKEA.
Men detta är inte vilket doftljus som helst, det är doftljusens Rolls royce och jag är fast. Jag är beroende av skiten. Hela lägenheten luktar smaskens av muskot och kanel. Doften heter Christmas Eve.
I morgon ska jag köpa ett till i doften clean cotton och ha på toaletten.
Bara för att jag kan!





Lukta-gott för dom rika!




Kommentarer
Postat av: Carro

Bara för att vara värst kan jag tala om att mitt doftljus från Voluspa kostade 398 spänn. Men så brinner det i 100 timmar också och doftar ljuvligt lagom av mandarin och kanel. Värt vertenda öre!!! Vardagslyx som man får unna sig när man tex inte röker...

Så brukar jag tänka! ; )

2010-12-05 @ 23:24:46
Postat av: Paula

Vardagslyx när den är som bäst!!

Clean cotton är underbar så nu får jag nog allt leta upp denna juldoft oxå:)

Kram

2010-12-06 @ 10:06:13
URL: http://vackravitating.blogspot.com/
Postat av: Helena

vart har du köpt ljuset????

2010-12-06 @ 10:19:49
URL: http://www.metrobloggen.baraleniz.se
Postat av: Terése

Världens bästa ljus! Jag bodde en timme ifrån fabriken när jag bodde i USA. Och där var de inte dyra alls...

2010-12-07 @ 21:41:15

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0