body>

Sid Ibrahimovic

Min pappa frågade vad jag gör med Sid innan jag tar dagens bild, eftersom han är så glad på alla bilder. Först och främst så räcker det med att ha en så fantastisk mamma som står lutad över en, så blir man sådär glad.
Sen kan jag väl skatta mig lycklig över att jag fick en glad bebis helt enkelt.
Sen gillar Sid att bli fotad, han kanske ska bli fotomodell i Paris och försörja sina föräldrar när han blir stor, det eller fotbollsproffs som han den där Zlatan. Sid Ibrahimovic.

Sen växer han så han knakar, han är snart lika lång som Emmelie Milesson, det ni!

Har börjat käka järntabletter igen, allt för att slippa gå till doktorn. Men som sagt man blir väl trött av att vara mamma, att amma osv.
Men blir man yr och illamående av det också???

Kommentarer
Postat av: Virva

Kanske är ditt blodtryck jätte lågt det kan man ju bli yr av ..........be dom ta lite prover när du ska på ditt efterkontroll (please)både trycket och blodvärde mmm / mamms

2010-02-05 @ 14:06:56
Postat av: sara

Jag va trött o mådde ille o var yr...ja hade ådligt järn värde o lågt blodvärde.det låga blodvärdet gav illamående o yrsel...kanske värt att kolla upp iaf?Sen e det som du hört innan,man blir trött utav amningen...ja ammar på natten men åd ja ligger o ammar så stör det inte så mkt på sömnen som när ja gick upp varje ggn det skulle ammas,för åd var det svårt att somna om.O passa på o sov o vila när sid gör det.Jag sover nästan alltid ngn timme mitt på dan åd jag går upp kl 6 för att göra lukas klar till skolan.man lr iaf jag orkar inte att vara iggn fr 6 till 22 o ta hand om allt med 2 barn o hem.så åd är den ädr halvtimmen ganska välbehövlig. Lycka till

2010-02-05 @ 14:11:35
URL: http://sethsson.blogg.se/
Postat av: sara

oj...va mkt stavfel såg ja nu, svarar fr mobilen:) Lågt blodtryck skulle det vara:)fika snart?pok

2010-02-05 @ 14:13:55
Postat av: fru olin

yes det blir du.... jag hade tydligen riktigt kass järnvärde nu i vintras, på sjukan frågade de om jag inte kände av yrsel eller brukade svimma. men jag har inte känt mig yr, men det är tydligen väldigt vanligt... illamående tror jag också du kan bli. kombinera järntabletterna med blutsaft eller nån godare variant som finns på hälsokost. Var bra för mig när jag hade superlågt järnvärde när jag var gravid.....

2010-02-05 @ 22:54:26
Postat av: akiz

åhh gumman, lyssna på de kloka kommentarerna nu och kolla upp dina värden. snart kan vi ses igen, alva är bättre! puss

2010-02-06 @ 16:33:26
Postat av: Virva

Må bättre, Massage & Friskvård i Kalmarstd 073 - 033 13 09 Fiskareg 50



Zoma Massage Spa



0480 - 860 55 Smålandsg. 21



lite tel nr för massage /kram mamms

2010-02-08 @ 12:17:28

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0