body>

Ge mig fett!

Idag kom Carro, Maria och Michelle hit på fika och skitsnack. Jag rensade frysen på bakverk som jag bakade i väntan på Sid. Dom åt och jag tittade på. Jag drack kaffe - utan mjölk.
Jag hoppas typ att Sid inte ska bli bättre i magen under dessa två veckor, för då innebär det, att det inte är mjölkprodukterna, utan att hans bakterieflora i magen kanske bara varit i obalans efter medicinkurer. För jag kommer inte klara mig utan allt som är gott.

Ikväll har jag bakat gamla hederliga negerbollar med mjölkproteinfritt och laktosfritt margarin. Får jag inte min grädde ska jag ha mitt margarin!!!

Min kropp kanske blir sjuk om jag inte får i mig mina fleromättade fetter :)


Kommentarer
Postat av: johanna w

måste bara fråga, så om han då blir bättre hur kan dom då veta med säkerhet att det har med din kost att göra, jag menar det kan väl inte vara det enda dom ska kolla, för tänk om det är dina mediciner och lilla siddings mage behövde just denna tiden fram till om en vecka typ, för att bli återställd.. då tror dom det ju har med din kost att göra och Du tvingas avstå från allt gott..!? så kan dom ju inte göra.



saknar lilla sidding och fis, snart är min bebba frisk då vill vi också rensa frysen =) puss och krya på sig sid

2010-01-20 @ 20:24:06
Postat av: Fia

Såhär är det kära Joson, om 2 veckor ska jag äta som vanligt igen. Så om Sid blir bra under dessa två veckor, och sämre sen när jag börjar, då var det förmodligen mjölkallergi (som ofta växer bort sen)och då slutar jag förmodligen att amma. Jag måste ju få leva lite också.

är det så att han inte blir bättre nu, så kanske det är hans tarmar som är skadade och det tar sin tid att läka, då är det bara att vänta... men som sagt, då får vi se hur vi ska gå vidare, för att få bukt på problemet.

2010-01-20 @ 20:58:36
Postat av: akiz

pest eller kolera, man vill ju inte att det ska vara mjölkallergi, men heller inte att hans tarmar ska vara skadade.... lilla gubben.... hoppas att allt blir bra snart, eller som du brukar säga; NYSS!!!



kram

2010-01-21 @ 09:47:35
Postat av: johanna w

aha, nu känner jag mig allt lite trög! såklart! men som sagt hoppas det är lilla siddings tarmar som spökat då MEN att dom blir bra bums.

2010-01-21 @ 11:38:16
Postat av: Nettis

Hoppas att allt löser sig till det bästa för er båda! Tänker på er! Kram

2010-01-21 @ 16:26:17

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0