body>

Lägesrapport från Siddisen

Sid här, ville bara säga godnatt till er och visa min fina pyjamas som min faster gav mig i julklapp.
Nu ska jag snart bli serverad med mammas gudomliga bröst och sen ska jag nattas.
Det är en liten procedur det där. Varje kväll så blir jag lite kinkig när jag ska nattas.
 Jag gillar inte att dom lägger ner mig i sängen när jag somnat så bra där vid bröstet.
Så mamma får stå och "buffa" mig på rumpan och viska lite fina ord till mig en stund innan ögonlocken stängs av trötthet, trots att jag envist försöker hålla dom öppna.
Sen sover jag iallafall duktigt hela natten.
I morgon blir jag 6 veckor gammal och jag har redan börjat skratta med ljud och kan vända mig från mage till rygg alldeles själv.
Snart ska min mamma prova att äta mjölkprodukter igen, jag hoppas att det funkar för min lilla mage, för min mamma verkar så olycklig utan choklad och grädde!

Godnattpuss från Sid.


Kommentarer
Postat av: Virva

Godnatt lilla Siddisen sov så sött....DU är så fin i Din pyjamas puss/Mormor

2010-01-31 @ 20:29:39
Postat av: räkan

åååå sötnos, god natt!!! finast e du, hälsa mamma å pappa så gott, puss moster

2010-01-31 @ 21:53:05
Postat av: Wicke

Herregud! Han är så sjukt lik Roy! Var du ens med vid tillverkningen Fia? ;)

2010-01-31 @ 23:07:30
Postat av: Alva

åhh vad duktig du är sidding! kan du skratta och vända dig om nu, och vi har inte ens träffats sen.......hmmm var det typ nyår. Du är väl 18 innan vi kan ses, för mina koppor blir bara fler och fler.....puss snygging....kusin alva

2010-02-01 @ 09:53:22
Postat av: Michelle

Puss och god natt gullunge!

2010-02-02 @ 11:01:15

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0