body>

Vem tog min son?

   


Den som tog min skrikiga son och lämnade den här alldeles underbara och fromma ungen behöver inte komma tillbaka och byta. Jag behåller han vi fick istället.
Prisa herren för napp och minifom.
Min mamma trollade och fick äntligen Sid att ta napp och helt plötsligt känns vårt liv lite lättare. Minifom har gjort underverk för hans mage. Matvanor och sovvanor fungerar genast mycket bättre. Det skriks inte konstant och han vill inte äta varannan minut. Han kan ligga själv och filosofera och dessutom sover han gott i sin egen säng.



Detta innebär att vi inte behöver sälja honom till knappt inga pengar alls

Kommentarer
Postat av: MalinW

Åh va fin han är er lille son <3 O va härligt att det fungerar bättre nu, underbart!!

Sköt om er!! Kraaam

2010-01-09 @ 22:23:08
Postat av: Cissi

Så söt så att man kanske dör en smula! :)



Babysittern... vad kostar en sån? Vi har bara en djupare sak och det känns som att de får öva mer balans i en såndär som är helt plan?



Kan man låna hem din mamma förresten?

2010-01-09 @ 22:28:22
URL: http://www.cissicc.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej! Hur trollade hon då? =) Ja har försökt, försökt o försökt men min lilla kille bara totalvägrar ta nappen =(

kram

2010-01-10 @ 00:34:32
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vad härligt att det funkar bättre nu :) Kul att höra. Och vad söt han är, lillkillen! Hur är det med dig själv nu, mår du bättre efter barnsängsfebern? Kram Sofie

2010-01-10 @ 10:29:02
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: akiz

gud så skönt.... härligt att höra att allt är till belåtenhet igen :) skönt att plutten mår bättre.puss

2010-01-10 @ 19:52:13
Postat av: Nettis

Oh så skönt att det funkar med nappen. Minifom hade jag inte klarat mig utan då min son var liten bebis. Den är helt enkelt bäst mot smärtande babymagar!!

Kram kram!!

2010-01-10 @ 23:04:13

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0