body>

Riddar-tårta

Sid har som ni vet, helt fantastiska gudföräldrar. Nu har han fått en present igen. En kakform som ser ut som en ridarborg. Att göra födelsedagstårtor i.
Men, Sid kan inte baka tårtor, möjligtvis av sand, så detta innebär att det är hans mamma som indirekt fick den här presenten och jag är ingen konditor direkt.
Nu har jag värsta prestationsångesten för att jag ska lyckas med den här sabla riddarborgen. Det är en helt fantastisk idé och present, men jag vet att jag kommer misslyckas. Fördelen med att ge bort den i juli är väl att jag har några månader på mig att öva.
Tänk sen när Sid är 4 år och tjatar om en riddarborgs-tårta. Då ska jag sticka nålar i mina vodoo-dockor föreställande Christoffer och Michelle.
Kanske till sin 18:e födelsedag har jag lyckats med konsten att baka en riddarborg, vi får väl se.


P.S Jag tycker givetvis att det var en rolig och helt fantastisk present, Sid också. Funkar det inte att baka i den, kan vi ha den till så mycket annat. :)



Kommentarer
Postat av: Carro

Känn absolut ingn press, MEN i dec förväntar jag mig att få smaka på den perfekta tårtan! Lyckas du köra i nån slags fyllning i den blir det pluspoäng!

2010-07-19 @ 11:44:35

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0