body>

Italien

Förlåt. Hotellet hade inget internet och jag kom på att jag hade semester så jag struntade i att blogga. Nu ska jag skärpa mig, trots att vi mest lapar sol hela dagarna och går raska långpromenader på kvällarna. (Nu ska det sista fläsket bort!)
Semestern var fantastisk, trots ett rejält oväder och många dagar med regn och rusk. Sid är lätt att ha med överallt och gillade att flyga. Mina bästa tips för att resa med en bebis är att ha med sig en vattenkokare och en termos. Så kan man mata bebis var som helst utan krångel.







Kommentarer
Postat av: virva

Vilka fina bilder från Italien ,längtar tillbaka

2010-06-29 @ 22:30:28
Postat av: Sofie

Äntligen lite bilder, ser härligt ut. Men att ni har en lätt bebis som går att ha med sig överallt viste du väl redan. Söta, goa Sid! Puss

2010-06-29 @ 23:07:36
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: sara

villka härliga bilder! Villket fett :P KRAAAAM

2010-06-30 @ 16:57:45
URL: http://familjensethsson.blogspot.com
Postat av: akiz

fina bilder! Sid är ju bara för himla fin och snäll...



åhhhh, var du tvungen att vara peters syster??? jag hade ju valt ut Sid som alvas blivande man, men jag gillar inte att kusiner ska vara ihop....så jag får välja nån annan :)



haha

2010-06-30 @ 21:20:01

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0