body>

Hur tänkte morfar här???



Jag har glömt visa er vad jag fick i julklapp av min morfar. Denna radiostyrda monsterbil.
Vill påminna er om att jag var 3 dagar gammal på julafton. Hur tror ni morfar tänkte?
Han kanske trodde att jag redan hade körkort och kunde ut och köra och plocka upp snygga brudar i min bil.
Morfar kanske inte visste att jag bara var en bebis.
Förmodligen kommer jag älska denna bilen om några år, när jag är lite större än att jag nästan får plats att åka runt på bilen.
Jag gillar min morfar han är en busig gubbe och när jag fattar hur man kör den här bilen då ska jag köra på hans fötter med den. Hahahahaa.
Puss från Sid.


Kommentarer
Postat av: Virva

Pluttis vad du är söt /Mormor

2010-03-02 @ 07:06:19

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0