body>

Pannkaksdejt

Igår bjöd vi sysslingen Enya och hennes mamma på pannkakslunch. Enya har växt och blivit stora tjejen sen vi sågs sist, även om hon fortfarande är trötta tjejen. Hon sov sig igenom nästan hela lunchen trots att Sid försökte "snacka" med henne.
Enya sover så fint i sin mammas famn och jag säger till Sofie att sådär har Sid aldrig gjort, kunnat sova lugnt i min famn. Sen blir han lite kinkig så jag tar upp honom från babysittern, ger honom nappen och han somnar fint i min famn och sover en bra stund!
Jag tror att han tittade på Enya och kände: vilken bra idé, det där såg faktiskt ganska mysigt ut.
Men jag är inte säker, för han har faktiskt börjat kräva lite mer sömn även på dagarna, det tär väl på kroppen att växa så mycket som han gör.
Det var iallafall väldigt trevligt att träffa Sofie och Enya och Sid fick värsta coola presenten, ni kommer få se den i Sids mode så småningom. Cissi och Eddie borde varit med, men Cissi har gått med i nån sjuk sekt som säger att man inte får duscha, och vi ville inte ha fler Stinkys här, så dom fick stanna hemma. Men vi saknade Er!




Kommentarer
Postat av: Cissi

Ha ha, tack gumman! Jag har gått ur den nu... så i veckan som kommer är jag redo igen :)

2010-03-19 @ 12:38:07
URL: http://www.cissicc.blogspot.com
Postat av: bebban

åh pannkakor... var dom komjölksfria??, har precis fått reda på att jag inte tål det, men tyvärr inte ägg heller , jag var tydligen superallergisk mot ägg och även lite utslag på komjölksprotein hade det visat =(

2010-03-19 @ 17:11:53

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0