body>

Premiärfesten



 På lördagskvällen efter dop och dopmiddag så var det en planerad fest hemma hos oss och ca 20 av våra närmsta vänner kom för att se mamman bli full för första gången på 1 år.
Vill tacka alla mina underbara vänner för en helt fantastisk kväll. Det märks dock att vi börjat bli gamla då sms:en haglade in dagen efter och det visade sig att nästan alla hade "smygit" hem runt klockan 01.00 från Harrys.
Brösten höll på att sprängas när vi var ute så Roy fick följa med mig in på toaletten och mjölka mig.
Sid sov över hos mormor och morfar och allt hade gått jättebra, Sid somnade efter han fick bröstmjölk på flaska och fick ligga nära en t-shirt som luktade mamma och mjölk. Runt 13.30 på söndagen lämnade dom tillbaka honom eftersom maten var slut då. Den stundade 30-årsfesten höll på att bli inställd för så sjukt bakis har jag aldrig varit i hela mitt liv. Att vara bakis är en sak, att vara bakis och busa med en bebis som vägrar sova på dagen är en annan. Fy fan, jag trodde aldrig jag skulle säga det, men frågan är om det är värt det? Ett glas vin på sin höjd kan väl räcka. Hahaha.


Kommentarer
Postat av: räkan

jag håller med dig, max 2 glas vin hädanefter!! fyyy faan

2010-03-01 @ 15:38:29
Postat av: akiz

Va??? vad säger ni?, mådde ni dåligt i söndags, det gjorde inte jag, konstigt......och jag som drack 2 flaskor.........(Bubbelvatten)



haha, tack alla vänner för en trevlig kväll!

2010-03-01 @ 16:37:02
Postat av: sara

hej vännen. skönt att allt blev lyckat:) Hade gärna kommit, men som sagt jag hade båda barnen o bror häe på besök. Johan var på 30 års fest o fira stefan som fyllt år. men hojta gärna till nästa ggn också så hoppas jag kunna hänge med...då e det min ´tur;)´fika..hur ser nästa v ut för dej vännen? KRAM

2010-03-01 @ 22:00:10
URL: http://sethsson.blogg.se/

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0