body>

Roys recept på en helkväll

Idag var vi på Ikea för att handla en matta till Sids rum, vi passade även på att luncha lite köttbulor. Medan vi sitter och käkar säger Roy:
-Läsken är rätt billig här va?

Så tittar han på kvittot och fortsätter:
-8 kr och man får ta hur mycket man vill.
-Mmmm, mumlar jag. (Typ, jag skiter väl i vad läsken kostar!)
-Men då kan du ju ta med dig ett helrör och dina tjejkompisar hit så kan ni ha en helkväll med typ fri läsk och så kan ni sitta här i sofforna och håna människor som är tjocka eller ser konstiga ut, för det är ju sånt ni gillar.


Vilket påhopp va?
Som att jag inte skulle ha råd att köpa läsk till min fest!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha... fy fan vad han är sjuk :)

2010-03-22 @ 08:42:47

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0