body>

Sid testar - saker att suga på

 

Bitleksak i form av ett mumintroll

Den är lätt att greppa och har fina färger, vitt och blått. Jag har inte riktigt fattat vad jag ska suga på ännu, så öronen och svansen ligger ofta risigt till. Det är lite obehagligt att få ludd/hår i munnen men annars gillar jag det här trollet.

Betyg: ***

Tummen (helst min egna)

Det är ju lite så att själv är bäste dräng och det är inte mycket som smakar så gott som min egen tumme. Visserligen går det bra med vilket finger som helst eller ibland hela knytnäven.

Betyg: ****

Napp

Dom (som i mamma och pappa) envisas med att stoppa in den där jävla nappen i munnen på mig hela tiden, men allvarligt, jag är faktiskt inte så förtjust i att suga på en gummibit. När ska dom fatta?

Betyg: *

Mammas tutte/Mjölkmaskinen

Jag måste nog erkänna att det här är snäppet bättre än mina egna fingrar, detta är den absoluta favoriten, jag menar, jag förenar nytta med nöje. Jag får sutta och blir mätt på köpet. Men det ska vara mammas tutte. Pappas är alldeles för hårig och vad jag vet så kommer det ingen mat ur hans!

Betyg: *****









Kommentarer
Postat av: Virva

men herre gud så söt han är ,det ser smaskens ut med tummen /mormor

2010-03-22 @ 06:04:45

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0