body>

Vad gillar Sid att göra?

På BVC igår frågade BVC-tanten vad Sid gillar att göra och jag tänkte svara;
Är du dum i huvudet, han är 3 månader, han gillar att äta och sova typ.
Men det gjorde jag inte.

Alltså, att svara på vad Sid inte gillar är lite lättare.

Bada
Umgås med andra barn, han gillar mest att hänga med vuxna ännu.
Plötsliga ljud
När mamma nyser
När vi gör bubbelvatten i sodastreamern
Att vara på kalas
När det är varmt.

Men, BVC-tant, fråga gärna om nåt år, då ska jag svara att han gillar att gunga och sparka fotboll osv.

Kommentarer
Postat av: akiz

eller fråga om 16 år så svarar han "sätta på brudar"'haha nej då jag skämtar bara;)



jag ska lära sid att gilla när du nyser. Alva asgarvar ju åt mina ;)

2010-03-24 @ 21:38:30

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0