body>

Jag vill döda hon som gör rösten till alla barnleksaker





Innan jag fick barn, svor jag på att mina barn aldrig skulle få några leksaker som låter (Läs: för ett jävla oväsen)
Hur många leksaker har Sid som låter? En jävla massa.
Hur många har vi köpt? Noll.

Det är den där mormor och morfar som oftast kommer med olljuds-leksaker och Sid han bara älskar dom.
Det allra bästa han vet är att banka stenhårt med knytnävarna på dom olika knapparna som för olljud.

Sen undrar jag vem hon är som gör rösten på Fisher price:s alla leksaker.
Skulle jag träffa henne skulle jag banka nåt hårt i huvudet på henne. Jag vill inte bara skada henne. jag vill döda henne.

Hela dagarna hör jag hennes röst "Jag gillar att leka med dig", " Ett, två, tre...." och "Hej" och sen ett irriterande fnitter.

Jävla jobbig brud, alltså.


Kommentarer
Postat av: fru olin numera mammatajkon

Håller med fullständigt.

Får du tag i henne får du hojta - så kan jag vara med på ett hörn.

2010-05-27 @ 21:33:03
URL: http://www.mammatajkon.blogspot.com
Postat av: akiz

hahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!

2010-05-28 @ 17:29:53

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0