body>

Semester i Strömstad







Sid och jag har haft en fantastisk semester i Strömstad. Fint väder, fint hus, fina vänner.
Vi har hängt utomhus, (det är sånt man gör när man har hus) grillat, plockat västkustsnäckor på Saltö, gått vagnpromenader, busat med barnen och hunnit med en tripp till Göteborg.
Jag har hängt med Mia, Duracell-mamman som har energi så det räcker till halva Strömstad. Jag trodde jag skulle bli peppad, jag är mest trött. Hur orkar hon? Driva företag, ha 2 barn, nyligen skaffat stort hus och hon gnäller minsann inte. Puh!
Att resa med Sid går utomordentligt. Folk på tåget kommenterade till och med vilken fantastisk snäll unge jag har.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ha ha, vilka gullungar! Blev de tighta kompisar kanske!? Ser ut så :)

2010-05-23 @ 10:46:12
URL: http://www.cissicc.blogspot.com
Postat av: Sofie

Du HAR en fantastiskt snäll unge. Och söt är han också, nu börjar han bli en riktig liten kille, ingen bebis längre.

Tror du din duracellkompis har lust att dela med sig lite av sin energi? för jag är helt slut efter helgens dop och festligheter. Låter som ni haft det mysigt!

2010-05-23 @ 20:43:47
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: virva

Så söta dom är

2010-05-23 @ 21:44:38

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0