body>

Siddis på hospitalet




Inatt fick vår lilla bebis Falsk krupp, så vi fick åka till barnakuten, där han fick andas in nåt jox och så syresatte han sig själv lite bättre efter det. Detta har för mamman inneburit en helt vaken natt, i stort sett. Sid har sovit på mitt bröst eller sittandes i vår säng mot en massa kuddar, därför har han vaknat till extra ofta, och för att han har hostat som en skällande hund och haft hes inandning. Så fort pappan i familjen slog upp sina blå, bytte vi skift och jag fick gå och lägga mig. (Sån trevlig ledighet har vi!!!)
Nu mår sötnosen mycket bättre och vi hoppas att det aldrig mer kommer igen!
Doktorn sa att vissa barn får falsk krupp varje gång dom blir förkylda och vissa barn får det en gång och aldrig mer.
Så nu hoppas vi att detta var Sids enda gång, och så aldrig mer!


Kommentarer
Postat av: Ida

Min syster är 21 och hon har fortfarande falsk krupp. Dom säger att man växer från de, men tydligen inte hon. Hoppas att er lilla skatt inte får tillbaka de!

2010-05-13 @ 15:53:47
Postat av: carro.s

alva har detta..ni fick väl ventolin eller bricanyl med er hem det är bra att ha hemma annars..men som sagt.. jämt när hon blev förskyld när hon va liten men så "växte" de bort..trodde vi..nu är det tillbaka när hon blir sjuk så det är nog lite si å så med att det växer bort.. skönt att han mår bättre

2010-05-13 @ 16:21:29
Postat av: sara

Oj, stackarn! Jag hade krupp när jag va liten...inget kul alls. håller tummarna för att det var en engångs grej! KRAM

2010-05-13 @ 22:15:51
URL: http://sethsson.blogg.se/
Postat av: sara

Bad föresten Roy hälsa dej, för antar att du satt inne på Tale 20 ;) Hoppas det var gott, lr det brukar det iof alltid vara där:) Skulle vilja be om receptet på din sås du hade på din fest o även pastan som du bjöd på. KRAMEN

2010-05-13 @ 22:17:35
URL: http://sethsson.blogg.se/
Postat av: Annie

Men stackars lilla snygging! Hoppas att det aldrig mer kommer tillbaka... Kram på er

2010-05-13 @ 23:03:15
Postat av: Sofie

Nä men lille Sidding. Hoppas verkligen han blir bättre nu och aldrig mer får det. Jag hade det när jag var liten en gång och sedan kom det aldrig mer. Förstår att det måste varit en jobbig natt. Pussa honom och säg att han ska krya på sig. Kram från Sofie Stefan och Enya

2010-05-14 @ 10:30:32
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: Robin

Hälsa Sid att jag ofta får krupp, så det är lugnt.



/Robin

2010-05-14 @ 10:58:43
Postat av: akiz

Stackars lilla sid! skönt att ni e hemma igen iaf. pussa honom från oss

2010-05-14 @ 17:05:11
Postat av: Paula

Stackars lille Sid och er!

Cornelia får falsk krupp varje förkylning. Det är inte roligt:( Har stått ett antal nätter med öppet fönster och i början vågade man inte sova en sekund. Men nu hjälper det alltid med medicin när vi märker att det är dax.

Hoppas Sid slipper det fler gånger.

Kram

2010-05-14 @ 18:27:20
URL: http://vackravitating.blogspot.com/
Postat av: Sara - mamma till Wilda

Ja, det håller vi tummarna för

2010-05-19 @ 19:46:52
URL: http://saratilling.devote.se

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0