body>

Sids 5 månaders vaccination




Idag, 5 månaders vaccination. Ikväll feber igen.
Fan, jag hatar dom där vaccinationerna. Vår lilla kille blir som förbytt. Inget duger, han är gnällig och febrig och jag har fått bära omkring på honom konstant hela kvällen. I morgon hoppas vi att han är frisk och kry igen. Nu när bricanylen äntligen börjat göra lite nytta.
Nu går jag och lägger mig med Sidden en stund, eftersom han precis somnat, och fan vet när han vaknar igen. Om 5 minuter kanske?!

Sid 5 månader
Matchvikt: 8405 gram
Längd: 68 cm

Det är våran stora lilla kille som ligger en bra bit över kurvan för sin ålder!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fina Sidden!!! Det gör inget när man ligger lite över kurvan, speciellt inte när varje centimeter är så söt. Härligt att bricanylen hjälper mot det andra iaf. Hoppas ni får sova inatt!

2010-05-25 @ 22:38:46
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: akiz

Det är bara bra att de ligger över kurvan, för en vacker dag slutar de ändå att äta och då har de lite att ta av....Alva äter nu bara kött och sylt..haha

2010-05-25 @ 22:45:32
Postat av: virva

Mormors lilla älskling ,krya på dig

2010-05-26 @ 16:57:28

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0