body>

Hahahahaha

Hahahahaaaaaa, tillåt mig skratta. Jag kanske var lite väl positiv när jag trodde jag skulle hinna blogga samtidigt som jag har ett nytt jobb som butikschef! ´
Det kommer, så sluta inte gå in här, men just nu tar det all min tid och energi.
Tur jag har Roy, kan inte sägas många gånger nog, då han får ta hela biten i hemmet och med Sid just nu. Jag kommer hem, äter, sover och så jobbar jag igen.
Tur jag har världens bästa kille!

I helgen ska jag njuta av min unge. Om nån vill ses och kanske fika så hör av Er!

Nu ska vi helgmysa med hemlagade hamburgare och lite öl.

Kommentarer
Postat av: akiz

pappan i familjen jobbar hela helgen så vi träffas gärna om ni vill. Alva har bara lite hosta kvar från sin förkylning. Hur mår sid nu?



Haha, fast ni vågar väl inte träffa oss kusiner något mer, vi smittar ju bara ner stackars sid med massa dagisbacilusker.



kram Akiz

2010-11-19 @ 19:57:40

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0