body>

Mammas flicka

Jag är supersjuk. Har fått halsfluss. Hade det ofta när jag var liten, men kan inte minnas att man blir såhär dålig. Jag har hög feber, kan inte svälja mitt eget saliv och kräktes rakt ut på apoteket när jag skulle hämta min penecillin.Pinsamt!
Roy har givetvis fått stanna hemma från jobbet, trots att han i morse sa:
-Du ser inte sjuk ut, du ser typ snygg ut!

Vid 02.00 vaknade jag och frös nåt så fruktansvärt, och det har jag gjort ungefär fram tills nu, nu svettas jag som en gris. Mina pojkar ligger och vilar och jag som sovit i stort sett hela dagen har försökt få i mig lite mat och känner mig för tillfället något piggare. Jag grät i morse för jag var så dålig. Grät och ringde min mamma för att få lite tröst. Jag är också ett litet barn ibland, är inte det konstigt?

Kommentarer
Postat av: virva



Jaaa ,det är jättesynd om min lilla flicka nu ,verkligen vet ju precis hur det känns eftersom jag också har varit ett halsfluss barn ,du är ju alltid mitt lilla barn .

Vill bara inte komma och pyssla om dig just nu eftersom jag inte vill ha halsfluss också ,men jag tror att Roy tar hand om dig ,puss mammsi

2010-10-06 @ 16:00:33
Postat av: räkan

alla vill vi till mamma när vi e sjuka.. lustigt de där, men så sant.

Lilla snuttan, hoppas de känns bättre i morgon, halsfluss e inte kul alls.

Svettas på du!! puss

2010-10-06 @ 18:48:29
Postat av: akiz

krya på dig gumman.... hu det lät inte alls skönt.puss

2010-10-06 @ 20:19:11
Postat av: Michelle Bergh

KRYA PÅ DIG!

2010-10-06 @ 23:49:39
URL: http://monstylee.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas att du kryar på dig fort! Ed har gått upp vid 05 fem dagar i rad... what to do? Ge mig några råd, BVC!

2010-10-07 @ 06:18:37

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0